20 juni!

Idag fyller jag år :D 20!! :D
Igår firade jag med mina kompisar och hade så jääävla kul :)

Det här fick jag av dom:


Från Emma & Henke
I korgen låg: två st jättefina glas,en flaska vin,två ansiktsmasker,bodybutter,läppglans,"Franska choklad hjärtan",hårspray,guldörhängen & halsbandssmycke.


Från Emma (och Henke?)


Från Lena & Alexander, Presentkort på systembolaget 200kr ;)


Från Alexandra & Jocke (fast den flaskan är slut ;) , är en annan flaska i nu)


Från Maria


Från Tanja , Badbomber från Lush


Från Elvira , silver armband




Från Mamma,Kenneth,Kajsa & Mimmi fick jag en guldkedja :)
Från Pappa & Helene fick jag hjälp med att betala min telefon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0