:(

Igår åkte jag ju upp till pappas jobb för att hämta/fixa med min nya mobil. Daniel hjälpte mig och fixa med den och så. Den va jättebra tills att jag märkte att jag inte kan ringa från den.
Då är det för att mitt sim-kort är för gammalt för den telefonen?!?!?!?
Så vi fick beställa ett nytt men eftersom jag inte vill byta nr,jag vill ha samma så tar det ca 3-5 arbetsdagar. Och då under tiden så stänger dom av min telefon , KUL! så jag har ingen mobil på typ en vecka!!! :p
Eller telefon har jag ju men ingen kan ringa mig eller något sånt för dom stänger av sim-kortet och det SUUUUGER!! :p
Sååååå tråkigt också när jag precis har fått en ny så kan jag inte använda den nu på en gång :(

Tur att man ändå kan ställa alarm på gamla telefonen , annars hade jag ju inte kommit upp till jobbet :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0