Midsommar!

I fredags åkte jag,Emma & Henke till hellas och grillade och drack vin :) det var sååå mysigt!
Sen igår efter jobbet så mötte jag upp Emma och först satt vi hos mig ett tag sen gick vi ut och åt och sen på bio!.

Vi såg nya Beck - levande begravd! och den var såååå läskig. Så jag åkte med Emma hem och sov hos henne :D haha.
Idag har jag jobbat och äntligen fått prata med älsklingen :) , har inte pratat med han på två dagar för han typ söp bort sin telefon :p haha.


                              Emma & Henke


                                    Jag & Emma


                                            Emma






                         "Hej egoooo!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0